Kelas Penyusuan Susu Ibu 2011: Persiapan Sebelum Bulan Puasa!

credit
Memandangkan lagi sebulan je lagi kita bakal menikmati bulan puasa, banyak ibu yang menyusukan anak masing-masing mula risau; apa yang bakal berlaku nanti? Dan apa pula persiapan yang perlu?

Nah, anda tak perlu runsing memikirkannya seorang diri lagi sebab saya serta kawan-kawan yang lain bakal mengadakan kelas penyusuan ibu khas membincangkan persiapan kita sebelum bulan puasa! Kelas penyusuan ibu ini akan dikendalikan oleh kaunselor, Pn Suhaily dari LittleBabyVille.

Maklumat Kelas Penyusuan ini adalah seperti berikut:

Tarikh: 10 Julai, 2011 (Ahad)
Tempat: ScriptoryBox, Puchong
Masa: 9.00am – 12.00pm

Namun tempat SANGAT TERHAD. Dalam apa jua keadaan, priority akan diberikan kepada pengguna permatacintaku.blogspo.com Bukan sahaja priority, tetapi juga DISKAUN!

Anda akan menikmati diskaun 50% daripada harga asal kelas penyusuan jika anda membeli pek ekonomi Set B (Vitamin untuk ibu menyusu) bernilai RM80. Ini bermakna, anda hanya perlu membayar RM25 jika anda anda hadir bersendirian atau RM40 jika hadir bersama pasangan masing-masing.

Anda juga akan diberikan diskaun sehingga 60% daripada harga asal kelas penyusuan jika anda membeli full pack Set B yang bernilai RM288 (Call/SMS 019-3308053 sekarang kalau nak dapatkannya pada harga ahli). So, you only have to pay RM20 kalau pergi sorang-sorang atau RM35 bersama suami.

Last but not least, anda jimat sehingga RM40-65 dengan diskaun 80% jika anda membeli full pack Set B bersama Performance Drink, Energy Soy Protein & Osteomatrix bernilai RM5421 (hubungi saya untuk harga super special). Anda hanya perlu membayar RM10! Atau RM15 bersama suami!

And the best part, you stand a chance nak menang iPad 2 bernilai RM1,499! Apa lagi yang lebih baik daripada cuba memberikan yang terbaik buat buah hati tersayang sambil boleh dapat gadget paling hangat masa kini tanpa perlu membayar apa-apa!
Let’s recap. Dengan pembelian tadi, anda boleh join kelas penyusuan khas tentang persedian sebelum puasa, akses ke eBook tambah susu serta peluang nak dapatkan iPad 2 PERCUMA! Hubungi saya sekarang untuk maklumat lanjut; 019-3308053. Kalau malas nak call, SMS pun saya layan jugak. I just want to give the best of me to my special customer.

Leave a Reply