Rambut Gugur Selepas Bersalin, Kini Tidak Lagi..

Rambut gugur selepas bersalin? Risaunya..lama-lama dibiarkan takut pulak jadi botak.

Apa yang boleh diusahakan untuk mengurangkan keguguran rambut dari berlaku? KERATIN adalah blok asas rambut yang dikenali sebagai protein di mana ianya terbina dari 18 asid amino asas. Protein ini diperlukan oleh badan untuk menghasilkan rambut yang sihat namun badan kita tidak boleh menghasilkan protein ini melainkan perlu didapati dengan pengambilan protein dari sumber haiwan atau tumbuhan contohnya protein soya.

Apa istimewanya protein soya shaklee ni?

1. Tiada kolsterol dan lemak tepu – jadi ibu-ibu tidak perlu risau jadi gemuk 🙂
2. Protein soya shaklee tidak mengandungi soya yang diubah genetiknya atau dikenali sebagai Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism.- berhati-hati dengan soya yang diubah genetik, risiko kanser boleh terjadi.
3. Ianya tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.
4. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.- soya yang diproses dengan bahan kimia akan menghilangkan keaslian khasiat soya, dari nak jadi baik terus berpenyakit.

Anda kini boleh tersenyum kembali. Bukan sahaja untuk kesihatan rambut malah kulit dan payudara yang cantik juga. Semuanya hasil dari PROTEIN.

Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply