Supplement Semasa Puasa

Energizing Soy Protein Shaklee Dan Performance Drinks

MENGHADAPI BULAN PUASA

Bulan puasa datang lagi. Mesti ramai yang tengah ganti puasa sekarang ni kan? Bagi ibu yang menyusu badan terutamanya, menggantikan puasa bermakna ibu-ibu juga risaukan susu yang merudum. Namun jangan risau, mungkin ini boleh membantu semua. Bukan sahaja sesuai untuk ibu menyusu malah bapa juga boleh sama-sama mengambilnya.

Waktu sahur terutamanya kita inginkan minuman yang mudah disediakan. Apatah lagi jika sudah terlewat bangun, kesuntukan masa tidak tahu ingin menyediakan makanan yang mudah. Inilah minuman yang mudah namun amat berkesan untuk mengawal kelaparan di siang hari.

KEISTIMEWAAN ENERGIZING SOY PROTEIN

Boleh membantu mengekalkan rasa kenyang yang lebih lama. Kenapa ia boleh membantu? Kerana ianya kaya dengan protein, rendah lemak, mengandungi kesemua 9 asid amino perlu yang penting. Ia memberikan 14 gram soya protein dalam setiap hidangan. Ia berupaya memberikan tenaga yang berpanjangan.

Lagi info tentang ESP di sini

KEISTIMEWAAN PERFORMANCE DRINKS

Membantu menyeimbangkan bendalir dalam badan, mengurangkan rasa dahaga sepanjang berpuasa. Ianya membantu menghidratkan lebih baik dari air. Ia juga mengandungi lebih elektrolit untuk mengekalkan tenaga berpanjangan.
Untuk membantu anda berpuasa dengan lebih hebat, apa kata cuba keduanya untuk kesan yang optimum.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply