Ketahui Kepentingan Kesihatan Wanita

Kesihatan amat penting bagi seorang wanita kerana mereka memainkan peranan penting dalam menjaga kesihatan keluarga juga orang disekelilingnya. Kita dapati yang wanita sering sibuk dengan kerja rumah dan karier mereka namun ramai yang tidak ambil peduli dengan kesihatan mereka.

gla, ostematrix dan omega guard

Wanita melalui beberapa peringkat perubahan hormon di dalam kehidupan mereka iaitu dari peringkat baligh kepada kehamilan dan putus haid. Setiap peringkat kehidupan yang dilalui memerlukan penjagaan yang istimewa. Diet yang seimbang, senaman dan makanan tambahan yang betul sangat penting untuk mereka kekal sihat dan mencegah daripada penyakit yang berkaitan dengan usia seperti kencing manis, kanser dan penyakit jantung.

SET KESIHATAN WANITA

gla, omega guard dan ostematrix

Kombinasi nutrien yang menepati keperluan wanita di setiap peringkat umur mereka.

OMEGA GUARD

Omega Guard Shaklee merupakan supplement diet yang mengandungi minyak ikan. Setiap hidangan Omega Guard Shaklee memberikan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA.

GLA COMPLEX

Gla Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi kepekatan Gamma Linolenic Acid (GLA) yang tinggi, Linoleic Acid (LA), bunga matahari dan vitamin e.

OSTEMATRIX

Produk komprehensif yang memberikan nutrien dengan matriks unik yang penting termasuk kalsium, vitamin D, magnesium, Vitamin D dan mineral zink, tembaga dan mangan yang membantu dalam memelihara tulang yang sihat.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply