Rawat dengan Collagen Powder Shaklee – Penuaan Sebelum Usia

Tua sebelum usia? Waaaa takutnya, bukan takut tua tapi takut walau baru usia 20 orang dah anggap kita 30an.

kolagen asli

Bagaimana penuaan terjadi?

Bila mana kita merasakan perubahan pada wajah, kulit berkedut, uban mula tumbuh, kulit juga menjadi kasar, kering, bentuk badan berubah. Itulah kebiasaan yang selalu orang kaitkan dengan penuaan.

KEMUSNAHAN SEL

Ini adalah salah satu penyebab utama yang mempercepatkan proses penuaan. Sebab apa sel musnah? Sebabnya wujud radikal bebas yang mengganggu sel-sel DNA ini terutamanya. Sebab itu antioksidan yang boleh didapati dari buah buahan, sayuran atau supplement adalah amat penting untuk menghalang radiakl bebas ini.

TULANG DAN SENDI

Bila sudah semakin tua kita boleh merasakan tulang tidak sekuat dulu, sendi-sendi kurang pelincirnya, sakit-sakit badan mula lah datang. Ketumpatan tulang mula berkurang bila seseorang berumur 35 tahun ke atas tambahan lagi wanita yang mengalami menapouse. 

KEHILANGAN KOLAGEN

Kolagen umpamakan gam kepada kulit dan sendi-sendi kita. Bila gam ini mula berkurangan, maka kulit akan mengendur dan tidak tegang. Kulit akan kehilangan kelembapan dan menjadi kering.

KEMBALI MUDA DENGAN KOLAGEN SHAKLEE

Bagaimana boleh dikatakan kolagen shaklee mengandungi kesemua khasiat yang kita perlukan untuk anti ageing? Mari kita kenali apa keistimewaannya.

1. Mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.

2. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

3. Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

4. Lazimnya kalau kita beli kolagen, kolagen jelah kita dapat kan? Tapi berbeza dengan Shaklee ye..Shaklee Collagen Powder turut memberikan PENGHIDRATAN (MOIST), KEANJALAN (ELASTIN), DAN ANTIOKSIDAN.

SCP dilengkapi dengan asid hidraulik yang dapat mengekalkan kelembapan kulit.1 gram asid ini boleh menahan sebanyak 6 Liter air. How cool is that?
5. Kolagen ikan, kerang-kerangan dan bakteria Lactobacillus acidophilus pula memberikan kesan elastik yang menakjubkan. Ianya mengekalkan keanjalan kulit tegang, boleh melantun apabila dicubit..Kehadiran bakteria baik ni turut membantu dalam penyerapan unggul!
6. Ekstrak kulit kerangan: mengandungi glukosamina sbg pelincir bg sendi, menghidrat mata, & melegakan ketidak selesaan mata.
Nah, cuba tengok tiada apa yang kurang pada kolagen shaklee ni kan? Pastinya kini anda adalah orang yang baru setelah mencuba kolagen shaklee. Selamat ber trasnformasi:)

collagen powder shaklee

kolagen shaklee

Lebih info di sini:

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply