Omega Guard Shaklee Untuk Jantung Lebih Sihat

Ikan bukan sahaja kaya degan protein tetapi ia juga memberi manfaat untuk menurunkan tekanan darah dan meyihatkan jantung. Data dari ReutersHealth menunujukkan bahawa warga Amerika lebih banyak mengalami masalah aliran darah tersumbat dan penyakit jantung berbanding warga Jepun.

Dr William Harris dari Universiti South Dakota menyatakan kebiasaan orang Jepun sering makan ikan. Ikan mengandungi omega 3 yang dapat menyembuhkan aliran darah tersumbat dan mengurangkan risiko terkena penyakit jantung.

minyak ikan shaklee
minyak ikan atau lebih dikenali dengan omega 3

Rupanya makanan memainkan peranan juga ye. Memang betul pun orang Jepun ni kalau tidak makan sushi tidak sah gamaknya. Orang bukan Jepun pun suka.

sumber omega 3
berderet! pilih mana mau!

Kalau anda bukan penggemar ikan, jangan risau, masih boleh jaga jantung dengan selamat. Ambillah minyak ikan, telan dan duduk diam-diam. Selamatlah dia masuk ke perut. Maklumlah kolesterol jangn dibuat main, bila jantung tersumbat, kadang dia tidak bunyikan siren, tahu-tahu sudah di wad kecemasan. Sayangi diri anda. Hadiahkan Omega Guard Shaklee kepada orang yang tersayang.

kolesterol hilang omega guard shaklee


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply