Testimoni Vitamin E, Vitamin C dan Soy Isolate Protein Powder Shaklee

Dulu lain, sekarang lain. Itulah yang dapat dikatakan bila pertama kali melihat testimoni salah seorang pengamal Vitamin E, Vitamin C dan Soy Isolate Protein Powder Shaklee. Perubahan boleh dilihat dari segala aspek. Perubahan yang positif haruslah dipuji bukan.

Bila tengok gambarnya dulu dan sekarang amat banyak bezanya. Dari segi kulit muka, perubahan bentuk badan amat ketara. Apa rahsianya? Sudah tentu dengan amalan pemakanan yang baik beserta pengambilan vitamin dari Shaklee. Rahsia vitamin-vitamin ini boleh dikongsi bersama jika anda juga inginkan perubahan sedemikian. Orang kata bila diri semakin sihat, kulit dan wajah juga pasti berseri.

shaklee independant distributor

Apa rahsia vitamin e yang membuatkan beliau awet muda? Rahsia terbesar adalah vitamin E memang dikenali sebagai vitamin antioksidan iaitu mampu melawan radikal bebas yang berleluasa di persekitaran kita. Udara yang tercemar, persekitaran yang kotor, asap, semuanya memburukkan lagi keadaan. Apabila radikal bebas semakin banyak di sekeliling kita maka ia akan merosakkan sel-sel badan dan membuatkan kulit dan wajah kita cepat berkedut dan lebih tua dari usia sebenar.

Vitamin c juga adalah vitamin yang menggalakkan pengeluaran kolagen dalam badan. Kita sedia maklum kolagen ini umpama pelekat atau gam pada sendi-sendi, otot dan tulang kita. Jika pelekat ini semakin berkurangan maka terjadilah proses penuaan. Sendi-sendi mula sakit, wajah berkedut dan jatuh, kulit kendur dan tidak bermaya. Dengan pengambilan vitamin c dapat merangsang pengeluaran kolagen dalam badan.

Satu lagi rahsia adalah beliau amalkan meminum Soy Isolate Protein Powder Shaklee. Protein soya sedia maklum adalah sangat baik utntuk pembinaan sel-sel baru, membaiki sel-sel yang rosak. Maka tidak hairanlah jika sel baru dapat terbentuk maka kulit akan bermaya kembali. Bukan susah pun untuk amalkan supplemen ni. yang penting sayangilah diri anda tambahan lagi bagi yang telah bersuami maka kecantikan adalah patut lebih dititikberatkan. Kecantikan dan kesihatan kulit bukan boleh dibeli dengan wang ringgit.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply