Vitamin Shaklee Semasa Berpantang

Tempoh berpantang merupakan tempoh yang agak sukar bagi ibu-ibu yang baru lepas melahirkan. Semasa tempoh ini, kesihatan dan kecergasan diri adalah sangat penting untuk ibu berada dalam keadaan kesihatan optimum.

Semasa berpantang sudah tentu ibu-ibu perlu menitik beratkan kesihatan terutamanya ibu yang menyusukan bayi. Jika badan pun lemah bagaimana ingin menyusukan bayi bukan? Di sini kita adala pelbagai pilihan set berpantang namun cadangan set dari Shaklee ini mungkin boleh membantu ibu-ibu semua.

set semasa pantang dari shaklee




Apa keistimewaannya?

1. Membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka kerana adanya zink. Selain mempercepatkan proses penyembuhan luka, ia membantu mengurangkan rambut gugur yang lazimnya dialami oleh ibu dalam pantang.

2. Adanya alfalfa sebagai medium pelawasan semulajadi kerana ianya kaya dengan fiber. Bukan sahaja membantu pembuangan yang lebih mudah malah ianya adalah sebagai galagtague iaitu sebagai penggalak susu. Secara tidak langsung boleh membantu penghasilan susu badan yang lebih lancar.

3. Adanya Vitamin C yang berfungsi memulihkan sel-sel badan, memberikan seri pada wajah si ibu (bukan susuk tau heehe) yang pucat dan kurang berseri semasa dalam pantang.Kandungan Vitamin C memainkan peranan penting dalam penghasilan kolagen yang dikenali boleh menganjalkan kulit.

4. Adanya B Complex yang membantu menghindarkan stress pada ibu dalam pantang. Jangan sampai kita mengalami gila meroyan pulak dalam masa berpantang ini.

5. Adanya Vitalea yang berfungsi sebagai multivitamin kepada ibu. Ibu berpantang akan rasa lebih bertenaga dalam menguruskan anak. Faham-faham sahaja lah cabaran berpantang memerlukan ibu cergas dan sihat.

Oleh kerana ianya bukan cakap kosong, mari tengok testimoni pengguna yang berpuas hati.

testimoni set semasa pantang shaklee



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply