Milk Collector , Jangan Bazirkan Susu Anda!


Tahniah pada ibu-ibu yang berjaya menyusukan bayi sendiri. Satu perasaan yang tidak boleh digambarkan. Tanyalah mana-mana ibu menyusu pastinya itulah satu kepuasan yang tidak boleh dibeli di mana-mana kan.

ibu menyusu shaklee


Pernah terjadi tak bila kita menyusu badan, breast yang sebelah lagi juga kadang-kadang akan mengeluarkan susu juga. Jika banyak sampai menitik-nitik kena tadah kan. Tapi kalau tidak ditadah agak sayang sebab terbuang begitu sahaja. Jika ada yang tidak mengetahui ada benda yang boleh kita gunakan untuk mengelakkan dari susu tersebut terbuang begitu sahaja. Ibu-ibu boleh gunakan “milk collector”.

simpan susu perahan


Ada pelbagai jenis di pasaran, bergantung pada jenama. Macam-macam jenama ada, boleh pilih ikut keselesaan dan bajet masing-masing. Mudah je untuk dapatkannya, mana-mana butik bayi yang ada menjual pam biasanya ada jual milk collector ini.

milk collector



kaedah simpan susu


Ok lepas ni tidak risau lagi susu yang tumpah kan. Mudah dan praktikal. Selamat mencuba:)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply