Cara Daftar Ahli Shaklee Dan Meraih Pendapatan Seumur Hidup

Saya teringat masa dulu-dulu sebelum saya menceburkan diri dalam bisnes shaklee secara online dulu. Saya ni memang anti sangat dengan jualan-jualan seperti ini kerana bagi saya semua sama sahaja. tapi sebab ianya boleh dibuat secara online maka saya fikirkan “why not?”. Dari situ saya mulakan bina blog sebagai strategi pemasaran dan juga medium untuk perkongsian dengan ramai orang. Permulaannya saya memang zero knowledge la kan dalam bisnes online ni, yelah masa tu rasa boleh ke? Tapi benda mustahil pada fikiran kita adalah sangat mudah pada Dia.

cara jadi ahli shaklee



Saya mencabar diri sendiri untuk daftar ahli shaklee. Yelah kalau tak cuba mana nak tahu sejauh mana potensi kan. Saya pun beranikan diri daftar jugak. Rupanya wahhhhh memang sempoi. Masa tu buat secara part time sahaja kerana saya bekerja. Malam-malam barulah sempat update dan sebagainya. Masa tu jugaklah adalah masa segala-gala nak buat. Tapi takpe demi minat dan kecintaan pada bisnes ini maka saya teruskan.

Diam tak diam akhirnya syok punya pasal buat bisnes ni, saya sekali lagi menempuh keberanian dengan meletakkan jawatan. Saya mahu tumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak dan keluarga. Yelah memang kesian kalau pagi-pagi terpaksa usung anak-anak walau tengah tidur, bawa ke nursery. Dalam hati sedih tau, tapi apakan daya dah nama tuntutan kerja. Akhirnya saya berfikir sampai bila aku dengan “paksa rela” bekerja, kepuasannya tiada. Hati tidak tenang memikirkan anak-anak. Jadi setelah merasakan bisnes ini boleh pergi jauh maka saya tanpa ragu lagi menamatkan perkhidmatan di situ.

Saya berhenti kerja pada bulan Mac 2013 iaitu pada tahun ini. Dan setelah menjelangnya bulan June 2013, dalama masa 3 bulan, nak tau apa yang sangat amazing? Saya rasa oh memang tidak syak lagi pilihan saya untuk berhenti kerja adalah tepat dan tidak pernah disesali. Pendapatan iaitu bonus bulanan berupa cash yang shaklee bagi setiap bulan meningkat 100% ! Bayangkan kalau kita bekerja, kenaikan gaji 10% setahun pun belum tentu dapat kan? Jadi apa lagi yang kita nak risaukan, anak-anak depan mata, duit bulanan pun dapat walau hanya berada di rumah. Apa? Kurang jelas? Ok mari kita tengok contoh:

Katakan situasi berikut:
Income dari shaklee bagi bulanan pada Mac 2013: 40K
Income shaklee bagi pada June 2013: 80K
Jadi bukankah ianya berbaloi? Itu adalah sekadar contoh, figure sebenar tak boleh revealed, bahaya hihiii

Jadi bagi anda yang masih mencari-cari apa yang perlu dibuat untuk membantu suami dan family, ingin berada dekat dengan anak-anak, inilah salah satu pilihan yang anda boleh pertimbangkan. Yang penting anda minat, ingin berusaha dan ingin belajar. Kejayaan tidak datang bergolek tapi kita boleh kejar ia dan jemput ia datang. Mudahnya menjemput rezeki…

cara daftar ahli shaklee


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply