Buat Order Shaklee Melalui Online


Tidak berkesempatan untuk review pasal shaklee sudah melancarkan aplikasi online untuk memudahkan para pengedarnya di seluruh negara untuk membuat tempahan/order produk hanya melalui klik iaitu hujung jari sahaja.

Sebelum ini memang sudah ada khidmat pesanan yang mudah iaitu hanya melalui email tetapi bermula pada Rabu lepas iatu pada 2 October 2013 Shaklee telah menaiktaraf lagi sistemnya untuk memudahkan para pengguna mendapatkan produk dengan mudah dan pantas.

Ala macam kita buat order beli barang online tu. Begitulah serba sedikit iaitu boleh pilih order dan hanya tunggu produk sampai ke pintu rumah anda. Mudah sahaja kan?

Maka dengan itu makin ramai lah yang ingin menjadi pengedar sah shaklee. Sebab apa? Kerana tidak perlu bersusah payah ingin ke branch atau ke pejabat pos. Semuanya diuruskan oleh shaklee. Sediakan duit sahajalah untuk membuat order:) 

Mari kita tengok contoh, khas untuk pengedar shaklee yang sah sahaja ye.


cara jadi ahli shaklee



Mudah kan? Siapa yang sekarang tengah berangan ingin menjadi seorang businesswoman atau businesman yang berjaya bolehlah mulakan langkah menjadi pengedar shaklee. Mudah sahaja caranya boleh tengok di sini kalau berminat.

CARA JADI AHLI SHAKLEE

Bila ujud sahaja sistem online ni, dijangka sales group kami berganda-ganda lagi. Dengan masa tiada order online bagaikans atu fenomena, apatah lagi yang online sekarang. Ayuh, marilah order sebotol dua 🙂

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply