Himpunan Testimoni Kolagen Shaklee (Collagen Powder Shaklee)


Pelbagai jenama kolagen di pasaran. Yang murah, yang mahal, yang pertengahan. Semua ada. nak pilih yang mana? Kalau ala-ala kaya raya sudah tentu memilih yang mahal kan hehehee..
Kalau agak-agak golongan marhein, pastinya yang sedang-sedang sahaja. Tapi semua orang tak kira golongan mana akan memilih yang BERKESAN. Betul tak?

Pertama sekali jangan terpedaya dengan pelbagai lambakan kolagen di pasaran. Kalau ianya tidak berkualiti, lambat diserap maka anda perlu melabur banyak duit untuk mendapat kesan seperti yang anda harapkan. Contohnya mahukan yang murah punya pasal, beli 10 kotak baru nampak kesan, tiada gunanya kan. Maka belilah yang betul-betul bernilai untuk wang anda.

Tahukah kita yang kolagen ini diukur dengan ukuran DALTON. Apa benda ni? Ianya menentukan kadar molekul dan kadar serapan samada cepat atau lambat. Semakin kecil nilai Dalton maka semakin cepatlah ia dapat diserap oleh badan. Kalau besar DALTON ini maka kadar penyerapan agak lambat. Senang cerita bayangkan kalau molekul besar, sudah tentu susah nak diserap berbanding molekul yang halus. Jadi jangan terpedaya jika mendengar ada kolagen yang claim bermolekul 40 juta dalton. Kita pun rasa wah bagusnya sebab dengar berjuta kan. Walhal dek kerana tidak faham apa fungsi Dalton akhirnya kita ditipu. Ni nak habaq kat semua, COLLAGEN POWDER SHAKLEE hanya mengandungi 1000 Dalton sahaja, terbukti ianya sangat ringan dan amat mudah diserap.


collagen powder shaklee

collagen powder shaklee


collagen powder shaklee



Ada apa dalam kolagen shaklee ini? Mari baca:

KANDUNGAN DAN KELEBIHAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE

Kalau baca sahaja tapi tak tengok testimoni mesti tak best kan? Mari kita jengah sedikit mereka yang berpuas hati:

KULIT ANJAL, CERAH DAN TONA SEKATA



MUKA GLOWING


HUBBY PUJI MUKA GLOW



HABIS SEKOTAK, JERAWAT TIADA
LUBANG JERAWAT DAH TAK NAMPAK


KULIT MULUS, TIDAK PERLU MEKAP





Ramainya yang bagi feedback positif. Geram nak cuba kan? 

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply