Kenapa Saya Daftar Ahli Shaklee


Adakah anda pernah diajukan soalan seperti ini? Setakat ini jarang yang bertanya soalan itu tetapi ramai yang bertanya berapa bonus bulanan yang saya dapat dalam shaklee? Biarlah rahsia kata Siti Nurhaliza.

Kenapa saya jarang fokus pada berapa income yang dapat? Sebab semasa saya mula-mula join jadi ahli shaklee dahulu, saya tidak pernah terfikirkan pasal income yang tinggi atau potensi yang ada dalam shaklee. Memang masa tu hanya terfikirkan ingin mencuba untuk mencari income dari online. Percubaan saya yang ingin berniaga secara online walaupun masa tu masih zero tentang blog tapi nak seribu daya kan. Mana ada manusia yang ditegah dari belajar? Belajar itu mudah jika ada kemahuan.

cara daftar ahli shaklee



Ingat lagi semasa hari pertama menjadi ahli, ada juga hati meragui, kenapa aku buat shaklee? Dalam banyak-banyak bisnes, ini pula menjadi pilihan. Saya pilih shaklee kerana saya adalah pengamal shaklee sebelum berniat mahu berbisnes.

Bila terjebak dalam shaklee baru saya tahu apa sebenarnya yang ada dalam shaklee yang tiada di tempat lain. Mahu tahu apakah dia?

peluang daftar ahli shaklee



1. Dalam bisnes shaklee ini saya mempunyai mentor. Mentor yang boleh membimbing saya from zero to hero. Dengan syarat kita pun memang mahu buat kerana mentor adalah sangat penting. Contohnya jika kita main hentam je bukak pusat ternakan kambing tanpa tahu selok belok atau bertanya dahulu pada mereka yang telah menceburkan diri dalam bidang tersebut terlebih dahulu, maka kitalah yang rugi. Dalam shaklee kita berhak memilih mentor yang kita rasakan boleh membimbing dengan betul. Bukan membimbing menyesatkans ampai terpaksa menanggung hutang pula.

2. Dalam shaklee kami tidak pernah diajar untuk menjual dengan membeli stok yang bertimbun, ibaratkan kalau letak dalam stor, tidak boleh nak cam mana satu muka tuan punya vitamin dengan vitamin tu sendiri. Itu bukan caranya jadi ia amatlah sesuai pada mereka yang tidak mempuyai modal. Tiada modal pun boleh berbisnes dik non!

3. Saya decide untuk menjadi ahli shaklee  kerana saya tahu shaklee menawarkan 3C iaitu CASH, CONVENTION (FREE TRIP) dan CAR. Alhamdulillah saya telah merasa ketiga-tiganya dan ianya adalah PERCUMA! 

4. Produk yang diyakini kerana ianya menjalani ujian klinikal dan beribu ujian sebelum dipasarkan. Jika iainya adalah produk yang tidak berkualiti masakan mungkin boleh bertahun sudah 57 tahun di pasaran dan masih kekal utuh sampai ke hari ini. Jika menjual produk yang “kosong” atau tidak bermanfaat atau memudaratkan pengguna, apa yang kita dapat? Dapat dosa dan dapat doa dari pelanggan yang tidak berpuas hati. Dan hati jadi tak tenang kerana terpaksa menipu demi mencari rezeki. Niat tidak menghalalkan cara.

Saya tidak pernah hiraukan tanggapan orang dengan join jadi ahli shaklee ini. Saya tidak perlukan pendapat yang negatif, janji suami dan keluarga merestui, itu sudah cukup bagi saya. Tiada yang lebih berharga dari itu.

Jika anda masih berkira-kira untuk membuat bisnes tapi tidak tahu bisnes apa yang paling tiada risiko, saya yakin anda boleh dapatd alam shaklee. Jadi ahli shaklee dan anda akan jumpa kelainan yang anda mahukan.

Tak percaya? Saya sudah, anda bila lagi? Daftarlah jadi ahli shaklee sekarang!

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply