Tips Hangat Menjadi Surirumah Bergaji CEO


Memang lain perasaan seorang ibu bekerja dan juga perasaan ibu yang tak bekerja tapi duduk di rumah buat benda lain. Atau dengan kata lain ibu yang bekerja di pejabat dan ibu yang bekerja dari rumah atau bahasa glamernya adalah WAHM (working at home mom).

Matlamatnya samalah untuk mencari rezeki. Ke ada yang saja-saja keluar rumah pergi kerja semata untuk hilangkan boring duduk rumah? Adalah kot satu dalam sejuta. Tapi kebiasaannya memang bekerja untuk mencari rezeki apatah lagi di zaman sekaranng semua orang terpaksa berhutang untuk hidup iaitu contohnya hutang kereta jadi terpaksa kerana nak ulang alik ke pejabat takkan nak jalan kaki?

Juga matlamat setiap ibu juga adalah ingin berikan terbaik untuk anak-anak. Siapa yang tak mahu jaga anak sendiri di rumah kan? Tapi keadaan yang memaksa. Kalau ada pilihan semua ibu pun mahu menjaga anak sendiri bukan?

Mari saya cerita satu tips yang sangat mudah untuk anda merealisasikan impian berpencen awal lebih-lebih lagi seorang isteri. Biarlah suami yang bekerja, kalau kita mampu dapatkan gaji bertaraf CEO hanya dari rumah, why not kan? Tapi ia bukanlah semudah ais kacang, takkan nak dapat duit bergolek senang-senang macam tu je kan. Tapi ada tekniknya.

Saya bermula dulu hanya dengan bermodalkan RM75 sahaja dengan join sebagai distributor shaklee yang sah. Jangan berfikiran negatif sebelum anda buat kerana kalau kita tidak mulakan langkah pertama, bila nak pencen awal ni? Itulah sahaja modal saya sehinggalah sekarang mampu menjana pendapatan jauh berganda dari modal RM75 dahulu. Kalau dulu orang suruh saya join mana-mana MLM memang saya akan reject sebab tau konsep yang sangat klise dengan MLM iaitu KELUAR MODAL DAN CARI ORANG. Sangat syukur kerana ianya tidak berlaku dalam Shaklee. Kalau ia berlaku sudah tentu awal-awal lagi saya akan reject. Bagaimana mahu menjadi ahli shaklee? Boleh klik pada link tersebut dan baca selanjutnya.

Memang perbezaan yang sangat nyatalah jika bekerja dari rumah. Makan pakai dan jatuh anak kita pun hanya kita yang tau dulu. Kalau sakit, kita yang akan tahu dulu. Pendek kata depan mata semuanya.

cara jadi wahm

wahm dan jutawan shaklee

Kalau seharian berpeluh dengan kerja rumah, berpeluh nak mengemas yang kerjanya takkan habis, tapi kita akan puas. Paling tidak kerana kita hanya buat kerja dari rumah sahaja. lagi-lagi saya buat shaklee hanya secara online iaitu hanya perlukan masa depan laptop sahaja. Tiada istilah pergi ketuk rumah orang untuk menjual. Atau memaksa kawan-kawan dan sedara mara untuk membeli. Tidak sesekali kerana dari jualan online, customer akan datang sendiri pada anda. Sangat mudah kan. Lebih senang dari terpaksa bekerja di bawah terik matahari dan keluar rumah dari pagi sampai ke malam.

Paling penting adalah KEMAHUAN. Jika tiada rasa mahu, bagaimana ingin membuat bisnes? Kerana dari MAHU itulah yang akan merangsang kita untuk buat lebih baik dan lebih lagi. Jika tiada mahu maka kita akan buat perkara yang kita tidak suka. Kalau buat benda yang kita tak suka maka pendapatan tidak akan menjadi maksimum seperti diharapkan. 

Anda sendiri yang berhak untuk memilih, membiarkan peluang ini berlalu atau beranikan diri untuk mencuba?

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply