Teaser: Shaklee Master Celebration di Pullman, Putrajaya

Minggu ini adalah minggu busy sedunia. Mana taknya persiapan untuk majlis besar belum sepenuhnya selesai. Tapi hari ini insyaAlalh semuanya sudah selesai.

Dan entry hari ini adalah khas untuk menjemput anda semua ke Master Celebration kami yang akan diadakan pada besok hari iaitu 19 April 2014 bertempat di Pullman Putrajaya. Bagi yang mungkin tidak tahu ini adalah majlis khas untuk meraikan seseorang master dalam shaklee. Jadi haruslah majlis ini nanti meriah kari katanya.

Alhamdulillah nampaknya segala persiapan sudah selesai. Tinggal mahu sediakan mental dan fizikal untuk esok, moga diberi kesihatan yang baik dan majlis akan lancar hendaknya. Sudah lama tidak diraikan dalam majlis yang besar sebegini, kali terakhir adalah semasa menjadi pengantin 8 tahun yang dulu. Ini kali kedua rasa menjadi pengantin baru:)

Jadi saya persembahkan anda dengan sedikit trailer sempena majlis tersebut esok. Ceritera sepenuhnya boleh diikuti jika anda menghadirkan diri. Yang penting masuk adalah percuma, bawa diri dan makan sepuasnya. Majlis akan bermula pada 10 pagi hingga 1 tengahari. Jom kita happy kan diri:)

Saksikan video trailer di sini:

http://www.youtube.com/watch?v=83KR-vQPWkY&feature=youtu.be

Jumpa di sana!

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ————————————————— Hubungi saya dengan sms ke 019 3308053 atau email [email protected] untuk maklumat lanjut.

Leave a Reply