Wahmillionnaire: Steamboat Antarabangsa Bersama HOL

Meriah sungguh majlis meraikan anak cucu leader dalam group kami. Ini bukanlah yang terakhir insyaAllah ada makan-makan lagi untuk meraikan dan menghargai hasil usaha korang semua menjaga empayar masing-masing.

Saya terfikirkan idea steamboat kerana ianya ringkas dan semua orang biasanya boleh makan, tak berat sangat dan tak ringan. Steamboat time kami bermula dalam jam 830 malam setelah siangnya saya sibuk dengan urusan master celebration. Bukan saya seorang tapi terima kasih pada semua yang sudi hadir menyokong selama ini.

Meriah tau boleh dikata seluruh kedai kami yang punya heheehr ini pun tak cukup sebab hanya sebahagian yang boleh hadir. Sangat best sebab inilah julung kali ada yang pertama kali bertentang mata. Kami berbisnes shaklee secara online sahaja dan kami rapat di alam maya. Rapat dan mesra di alam maya membawa kepada kemesraan di alam realiti. Indahnya ukhwah ini dan saya sangat sayangkan empayar wahmillionnaire ini.

Tak puas tau jumpa kali ni. Mahu buat lagi mungkin di tempat yang lebih boleh memuatkan ramai kan. Dalam pada bersteamboat sempat lagi bertukar-tukar hadiah. Inilah bonding yang sangat erat dalam group kami:)
Sebelum pulang, kami sempat pula menyambung sesi borak kat luar pulak. Banyak betul mahu dibualkan. Tapi best sebab satu family terlibat. Mana mahu cari ikatan sebegini? Jom sertai wahmillionnaire dan anda akan tau kenapa ianya sangat bermakna;)

Sebahagian yang belum balik bergambar bersama. Nanti kita buat lagi tau 😍

Leave a Reply

This Post Has One Comment