Manfaat Energy Tea Mix: Merah, Putih, Hijau Akhirnya Kurus!

Saya ni bukan penggemar teh sebenarnya. Usahkan nak gemar, minum teh adalah sesuatu yang saya cuba elakkan kerana saya selalu menghadapi masalah perut kembung setelah minum teh. Jadi minuman pilihan saya semestinya bukan teh.

Tapi kan ada satu hari saya tiba-tiba terasa mahu mencuba Energy Tea Mix ni. Wah nampaknya cawan yang pertama selesai diminum tanpa sebarang masalah berbangkit. Eh macam boleh ngam pula dengan perutku ini. Esoknya cuba minum lagi. Kali ni bancuh 2x sehari pula. Wah apa sudah jadi, tiada masalah kembung melanda. Perasaan mula happy sebab dah boleh minum teh la kalau macam ni kan.

Energy Tea Mix ni rasanya sedap tidak seperti teh yang lain terutama teh untuk diet ada yang rasanya pahit kan. Teh ini memang dirumus khas untuk “inch loss plan”. Maknanya kalau minum ni anda boleh menjaga badan sambil mengurangkan inci-inci yang tidak diingini. Ini paling penting pada wanita terutamanya Banyak part yang nak kena jaga. Lengan nak kena kecik, paha nak kena kecik, pinggang nak kena kecik. Tak gitu?

tips kurus cinch tea energy mix

Jadi anda boleh jadikan ia sebagai minuman anda bila-bila masa yang anda perlukan. Mudah je nak bancuh hanya letak dalam air suam atau air sejuk atau panas ikut citarasa anda. Ianya bentuk serbuk, tuang dan kacau. Tiada uncang.

Jomlah kita berkenalan dulu dengan Energy Tea mix ni. Mana tau ada antara anda yang sudah tidak sabar ingin mengetahui khasiatnya kan.

Apa ada pada Energy Tea Mix ini?

Gabungan Exotic White, Red & Matcha green tea digabung sempurna untuk menghasilkan minuman yang sungguh luarbiasa. Ia boleh memberikan anda tenaga harian dan juga sangat berkesan untuk melonggarkan saiz seluar anda.

Manfaat TEH HIJAU:

* Tengok dalam list tu juga ada menunjukkan ia membantu meningkatkan metabolisma. Jika metabolisma tinggi maka cepatlah anda kurus.  Maka semestinya ia pilihan yang tepat bagi anda yang ingin berdiet tapi mahukan produk yang senang diminum dan dibancuh.

khasiat cinch energy tea mix

Manfaat TEH MERAH ATAU ROOIBOS:

Banyka manfaat teh merah ni tau. Teh rooibos ni kalau beli kat kedai  antara teh yang mahal. Makanya manfaat juga semestinya menarik tertarik lah kan. Sila baca ye.

cinch tea energy mix

Manfaat TEH PUTIH/WHITE TEA:

Nampaknya gabungan teh yang pelbagai ini menghasilkan satu teh yang sangat menarik. Maka tidak sia-sia kalau anda milikinya kerana hanya orang yang istimewa sahaja yang nampak betapa banyak kelebihannya dalam satu sachet.

cinch tea mix

Harga RM131 untuk 28 sticks.
Sangat berbaloi untuk kesan yang diinginkan. Jom pakat minum teh ni nanti raya dah kurus:)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **

 Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
 Email: [email protected]
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog

Leave a Reply