Padah Mengambil GLA Complex Shaklee

Petang petang sambil berehat terdengar tut tut..tanda satu wassup sudah masuk. Siapa pula ni dalam hati terfikir customer lah macam biasa kan.

Rupanya ada pertanyaan apa nak makan kalau rasa pening masuk angin dan kurangkan morning sickness. Saya jawab boleh try peppermint shaklee. Tak sangka pula rupanya tuan punya badan yang bertanya tu sedang mengandung!
Wah tahniah dik, selalu dia bawa anaknya yang paling kecil datang rumah ambil vitamin. Ingat yang mengandung kawan dia rupanya dia sendiri. Penangan makan GLA complex yang tidak dapat disangkal lagi. 
set kesuburan shaklee

Seronok tau bila dapat berita gembira macam ni. Bukan sebab taksub pada vitamin tapi kalau vitamin boleh jadi asbab orang mengandung apa salahnya. Kita pun digalakkan berusaha kan?
Katanya mengandung kali ni beliau alah dengan susu. Jadi tak boleh nak ambil ESP (energizing Soy Protein) yang biasa dia ambil dahulu. Saya cadangkan cuba mealshake kerana rasanya yang lebih manis dan mungkin hilang sikit rasa mabuknya ditambah dengan pengambilan peppermint untuk kurangkan rasa loya semasa hamil.
set subur gla complex

Apa pun tahniah ye dik. Moga kandungan selamat dan sihat sehingga waktu melahirkan nanti. Bagi yang nak cuba GLA Complex bolehlah hubungi saya seperti yang tertera di bawah.
Bagi yang mahukan harga ahli, anda boleh klik CARA JADI AHLI SECARA PERCUMA DAN DAFTAR SHAKLEE dengan segera.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog

Leave a Reply

This Post Has 2 Comments

  1. Nila Anggraini

    Gla complex memang terbaik untuk tingkatkan kesuburan wanita…nak tahublebih lanjt.?bboleh hubuangia saya yer..pengedar shaklee area batang kali, bukit beruntung dan genting highland. .

  2. Norains Sulaiman

    syukur alhamdulillah…
    tak sabar rasanya nak merasa menimang cahaya mata..apa-apa pun gla bagus untuk set kesuburan.