Set Menyusu Dari Jenama Shaklee

Ramai ibu menyusu mahukan TIPS TAMBAH SUSU IBU kan? 

Tips paling mudah adalah:
❤️* Jaga makan
❤️* Jaga badan
Menjaga badan ni bermaksud si ibu kena pastikan sentiasa cergas dan sihat. Mahu petua dan CARA SIHAT SEMASA MENYUSU BADAN? Sudah tentu anda kena menjaga pemakanan. Sebab pemakanan juga boleh mempengaruhi badan kita. Kalau PETUA TRADISIONAL untuk jaga pemakanan biasanya ibu menyusu digalakkan untuk mengambil MAKANAN TAMBAH SUSU yang dipercayai boleh meningkatkan pengeluaran susu seperti berikut.
** kurma
** barli
** longan
** lobak putih
** halba
Memang ada sesetengah ibu akanserasi dengan makanan-makanan tersebut namun ada juga yang hadapi kesan biasa sahaja. Bergantung pada masing-masing punya penerimaan.
Jaga makan memang penting sebab katakan kita banyak makan benda berminyak, badan juga akan jadi lesu dan malas. Maka banyak perkara ajaib akan berlaku seperti anda mungkin tertidur semasa menyusukan bayi 😉
Jadi jangan cuba- cuba mengambil makanan sebarangan. Anda juga boleh mencuba set menyusu shaklee ni yang saya jamin akan berpuas hati sebab saya adalah salah seorang yang menggunakannya dan berpuas hati.

JAGA BADAN? Iyelah takkan nak anak sahaja sihat, mama pun kena sihat untuk jaga anak. Kalau nak sihat dan bertenaga selalu mama kena ambik vitamin wajib seperti VITALEA iaitu multivitamin yang diakui boleh memberi energy pada ibu supaya tidak keletihan dan kepenatan seharian uruskan anak kecil. Itu yang wajiblah tapi kalau mama mahukan yang terbaik, sudah tentu boleh mencuba SET IBU MENYUSU SHAKLEE ini, anda pasti puas hati.
Jika kedua-dua perkara ini dipatuhi maka anda sudah tentu akan beroleh kesihatan yang lebih baik dan susu badan juga insyaAllah berjalan lancar dan baik.
Jangan lupa, ambil supplement untuk lancarkan hari-hari indah breastfeeding anda dan si manja tersayang ❤️

Leave a Reply