Set Berpantang Pilihan Puan Nila

Seronok dengar Puan Nila cerita kisahnya ambil set berpantang shaklee. Hasilnya superb. Bukan sahaja untuk kesihatan diri malah lebih dari tu. Katanya susu badan pun banyak juga. Happy dengar kisahnya yang baru 15 hari berpantang.

set ibu bersalin dan berpantang
Katanya berjaga malam pun tak letih. Biasalah ibu dalam pantang ni kan memang banyak tak cukup tidur. Ingat dulu saya masa bersalin anak pertama dan kedua. Dalam tempoh berpantang sangat menguji kerana bayi taknak tidur malam. Seawal subuh baru nak tidur. Maka si ibu boleh bertukar rupa zombie sebab tak cukup tidur.
Berlainan dengan Puan Nila ni katanya best sebab tak rasa penat. Rahsianya saya pasti sebab dalam set pantang ni ada vitalea iaitu multivitamin. Memang multivitamin boleh bekalkan tenaga pada ibu untuk kekal cergas. Tambahan lagi menyusu badan memanglah ibu kena lebih stamina.
Selain dari tu Puan Nila ada kongsi juga yang susu badan memang banyak kali ni. Yelah badan tak lesu, cergas je maka ibu taklah jadi stress. Tahukah anda yang stress tu boleh effect susu badan? Memang betul sebab jika hati dan perasaan tak tenang, ia boleh kacau hormon. Maka tak hairanlah susu pun makin lama makin merudum. Ia sangat berkait rapat dengan emosi ibu. Sebab tu ibu-ibu jangan stress masa berpantang ni kang tak pasal kena sakit meroyan masa berpantang, ish mintak simpanglah. 
Set bersalin shaklee ni mengandungi 5 produk iaitu;
Vitalea: adalah sejenis multivitamin. Boleh bagi tenaga dan kecergasan pada ibu.
B Complex: sangat membantu melancarkan segala perjalanan darah, urat-urat, dan juga paling utama ia bertindak sebagai agen antistress juga.
Vitamin C: membekalkan khasiat yang sangat baik untuk kulit ibu, mesti nak nampak cantik juga masa berpantang kan?
Zink: bantu cepat pulihkan luka. Memang terbaik untuk luka. Fungsi lain adalah boleh bantu elak masalah keguguran rambut di kalangan ibu berpantang san menyusu.
Ostematrix: bekalan kalsium untuk ibu. Bayangkan ibu sudah kehilangan banyak kalsium semasa mengandung dan menyusu badan. Jangan ambil remeh kerana ia boleh beri kesan jangka panjang pada ibu seperti kerapuhan tulang. Taknaklah ibu tak sihat kan? Tulang kena jaga tau.
Simple je kan set berpantang shaklee ni? Mudah nak bawak ke mana-mana dan paling utama tak bagi kesan pada perut bayi. Dengan kata lain tak usah risau bayi akan cirit kerana ianya tidak panas.Terbaik untuk ibu, baik untuk bayi. 
Mahu dapatkannya, hanya klik link untuk order di bawah. Nanti shaklee Malaysai akan poskan terus ke rumah anda. Happy shopping:)

Mahu dapatkan dengan harga ahli?

Bagaimana mahu menjadi ahli shaklee secara sah?

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog

Leave a Reply