Set Menyusu Dan Kurus Dari Shaklee

Ramai ibu yang ada kesedaran untuk menyusukan sendiri bayi mereka kan? Rata-rata sesuatu yang biasa kalau kita jumpa ibu-ibu di mana sahaja dengan nursing cover nya. Respek dan hebat sungguh mereka-mereka ini. Apa perlunya set menyusu dan kurus ini pada mereka?

Dalam pada itu ada ibu yang kadangkala menghadapi masalah susu kurang atau merudum. Maka ramai juga yang akan mencari set ibu menyusu. Dan lebih bagus lagi jika boleh dapatkan set ibu menyusu dan kurus sekali. Pakej gitu:) Boleh ke?
Kenapa pulak tak boleh. Saya boleh cadangkan set menyusu dan kurus ini mengikut bajet anda. Samada mahukan set menyusu bajet atau basic, atau nak ambil set premium. Memang pilihan di tangan anda. Tapi suka saya nak ingatkan penyusuan amat berkait rapat dengan kesihatan dan emosi ibu. Jadi inilah yang kita mahu perbaiki supaya proses penyusuan berjalan lancar. Apabila badan ibu sihat, maka secara tak langsung emosinya menjadi seronok dan mampu menghasilkan susu tanpa masalah.
Set menyusu dan kurus ni ada pilihan yang boleh anda fikir. Ikut mana kesesuaian bajet anda. Memang tak menyesal punyalah.
Kita tengok set basic ibu menyusu dan kurus dahulu. Inilah dia:

set tambah susu dan kurus

Set menyusu dan kurus premium:

set ibu menyusu kurus

Manfaat set menyusu dan kurus ini:

Alfalfa: bertindak sebagai agen yang memudahkan pelawasan kerana ia mengandungi fiber. Juga boleh mengangkut keluar lemak-lemak yang tidak diingini. Plus boleh bertindak sebagai penggalak susu.
Omega: bakar lemak. Inilah paling cepat kesannya terutama lemak-lemak baru. Juga mengandungi DHA yang dikenali sebagai makanan untuk otak. Sangat sesuai bagi ibu menyusu yang manfaatnya boleh sampai kepada bayi anda.

Lecitin: sangat bermanfaat untuk lemak-lemak yang baru. Lecitin membersihkan saluran darah dan juga pengemulsi semulajadi bagi lemak di dalam darah. Lecitin ni pengemulsi yang sangat power!

ESP (energizing soy protein): minuman paling laris berasaskan soya, memang menjadi minuman wajib untuk ibu hamil, ibu berpantang dan juga ibu yang menyusu. Pendek kata jika anda beli semasa amil, boleh berterusan ambil hingga anda menyusukan bayi anda nanti. Sangat best dengan rasa vanilla dan ianya tidak manis, sesuai jika ibu ada diabetes sewaktu hamil. Sangat membantu sebagai penggalak susu untuk ibu menyusu.

Tiada kata secantik bahasa hehhe. Mari kita tengok impian menjadi nyata ini:)

Turun berat badan sebanyak 7kg, terbaik!

testimoni set menyusu dan kurus

Apa? Dah tak sabar untuk mencuba set menyusu kurus ini? Jangan risau, kalau nak mudah anda boleh order sendiri di link di bawah dan isikan detail anda dan nantikan produk akan sampai ke pintu rumah anda dengan penghantaran dari Gdex atau Citylink.

Mahu dapatkan dengan harga ahli?

Bagaimana mahu menjadi ahli shaklee secara sah?

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog

Leave a Reply

This Post Has One Comment