Testimoni dan Kelebihan Vivix Pecah Rekod

Bulan ini adalah bulan gembira kerana bulan duit raya. Meriah raya tahun ni tau sebab semua orang dapat tempias duit raya yang super hebat.

Rata-rata kalau tengok wall pengedar shaklee pasti bercerita pasal kelebihan dan manfaat vivix ni. Memanglah berebut sebab banyak manfaat.
Paling suka dengar kisah orang ambil vivix kulit muka jadi tegang kalah cucuk botox. Kulit tak menggeleber wah agak-agak ada tak nak kulit macam tu? Bila kulit sihat dari dalam maka tak hairanlah terpancar di luar. Jangan fikir nak cantik sahaja, banyak manfaat lain.
Kalau nak baca tentang kelebihan dan manfaat vivix ni boleh klik link di bawah ni. Kenali vivix dengan lebih dekat.
Saya sukakan vivix ni sebab pertama adalah hasil dari ibu saya sendiri yang mencuba vivix. Ibu saya sudah berbelas tahun menghidap diabetes tahap agak teruk juga kena cucuk insulin tapi alhamdulillah serasi guna vivix hanya dengan sebotol dapat lihat perubahan. Bacaan gula biasanya 15 turun kepada 11 dan selepas itu turun lagi hingga 7. Hadiah bermakna pada ibu sebenarnya. Bagi anda yang ada ibu yang menghidap kencing manis, jangan fikir lagi, dapatkan untuk orang tersayang.
testimoni vivix kencing manis

Hati-hati dengan kencing manis ni sebab berupaya memberi komplikasi yang buruk. Salah satunya ada yang terpaksa dipotong kaki. Takutnya kan. Cegah sebelum parah.

kelebihan dan manfaat vivix

TESTIMONI KANSER
kanser sembuh dengan vivix

TESTIMONI PEROKOK TEGAR
khasiat dan manfaat vivix

Amboi sakannya pelbagai guna vivix ni rupanya. Takkan satu pun tidak sesuai untuk anda? Belum cuba belum tahu kerana bukan cakap kosong tapi melalui testimoni yang ada anda boleh simpulkan  yang ia pelbagai guna. Lebih jimat pastinya.
Tambah pula bulan ni kalau buat belian 2 botol vivix akan dapat FREE MEMBERSHIP SHAKLEE dan juga dapat rebat bernilai RM300. Wow! Ini sudah lebih. Apa lagi kakak adik semua, ambil peluang keemasan ini 😍
Bagaimana nak dapat rebat bernilai RM300? Hubungi saya seperti di bawah.

Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee serta mahukan rebat bernilai RM300?
Mudah sahaja hanya klik di sini:
DAFTAR SHAKLEE SECARA PERCUMA

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog

Leave a Reply