Set Subur Cek Mek Molek

Set subur cek mek molek bukan berasal dari negeri di Malaysia. Ianya lebih dari itu. Set subur yang menjadi kegilaan ramai masakini. Haa sungguh dasat hingga menjadi kegilaan.

Bagi korang yang ada anak, janganlah suka nak bertanya pada mereka yang belum dikurniakan rezeki anak. Iyelah rezeki berbeza. Dan ramai antara mereka bukan tak subur cuma rezeki sahaja belum sampai. Jadi usahlah kita asyik soal dorang “bila nak dapat anak” kalau taknak penampar free heheheh
Sememangnya rezeki anak tu rahsia Dia. Hanya Dia yang tahu bila dan kenapa dan di mana dan semuanyalah. Apa yang kita boleh buat adalah berusaha. Mana tau dengan usaha dengan set subur shaklee ni boleh mudah hamil. Manalah tau akan cepat dapat anak.

set subur suami isteri

Saya gelarkan ia set subur cek mek molek kerana saya yang menjualnya jadi saya tambah perisa di belakang mengikut citarasa saya. Korang mungkin boleh tambah sendiri kesedapan namanya yang pelbagai tapi ia tetap set subur dari rangkaian produk shaklee.
Ok kita kenal lah ye walau biasa memang semua maklum set subur shaklee ni. Saya bagitau set subur yang paling basic. Kiranya kalau anda ada bajet yang terhad boleh ambil ni:
Isteri: GLA Complex
Suami: Zink
Ini adalah set subur paling jimat mengikut bajet anda setakat ini. Tapi walau jimat hebat, khasiatnya tak terbanding tau. Saya masih ingat lagi seorang kawan saya memberitahu dia pernah menjalani rawatan kesuburan di sebuah tempat popular di malaysia ni untuk fertility, doktor pakar juga memberikan suaminya zink sebagai salah satu usaha. Nampak tak anda semua yang zink memang kecil-kecil cilipadi. Jika suami rasa nak tambah lagi satu untuk subur bolehlah menambah vitamin E dalam set ini ye. Dan bagi wanita boleh add on b complex.

set kesuburan shaklee

Walau saya tidak pernah menjanjikan wajib mengandung kalau amalkan set subur ni tapi memang ramai yang mengambil set ni. Memang tak dinafikan sampai tak terkira testimoni yang ada. Bukti yang ia benar berkesan cuma berbalik pada rezeki Allah juga, kalau namanya rezeki mungkin sebab usaha dengan vitamin set subur ni anda boleh hamil dengan mudah.

Untuk baca set subur lengkap boleh klik sini:

UNTUK MEMBELINYA KLIK SINI:
———————————————————————————————————————–
mahu lebih jimat?
mahu lebih diskaun? 
mahu dapat cash back?


Jadi ahli shaklee sekarang!!!
Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:

hubungi saya di talian tertera atau melalui sms/wassup/telegram untuk sesi consultation lebih detail.
019 330 8053

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog

Leave a Reply