Testimoni Hot ESP (hanya bacaan wanita berkahwin sahaja)

Takut juga nak meneruskan cacatan entry ni. Hot sangat sebab nanti akan didedahkan testimoni hangat para penggemar esp (energizing soy ptotein). Tapi demi peminat tersayang apa salah kita kongsi benda baik kan. Sebab tu tajuk dah dibagi amaran untuk wanita berkahwin sahaja.

Macam ni kisahnya, ESP ni memanglah hot item dalam senarai produk shaklee. Ada penggemar setia yang memang tak boleh lepas peluang untuk amalkan ESP ni. Dan hasilnya memang menarik tertarik kau memang the boom.
Kita kenal dululah apa dia ESP ni. Kang tak kenal maka tak cinta.

Khasiat ESP (energizing soy protein)

  • ✔️ kandungan proteinnya yang tinggi boleh mengenyangkan bagi mereka yang ingin berdiet.
  • ✔️ protein berupaya memperbaiki sel-sel yang rosak.
  • ✔️ payudara wanita dibina dari jaringan tisu-tisu lembut. Dan kalau ia hilang keanjalan dan rosak bagaimana? Apa yg akan jadi? Maka dengan ini kita support dia dengan protein.

Bila dah melahirkan anak maka proses pengenduran makin cepat dirasa. Salah satu adalah breast sagging (breast mengendur). Yang ni bukan masalah sebab kita menyusukan anak tetapi ianya semulajadi yang boleh berlaku pada semua wanita. Tapi bagaimana cara kita nak atasi atau nak kembalikan keanjalan itu?

Proses ini terjadi apabila tisu penyambung (connective tissue) mula kehilangan daya keanjalan atau kekuatan untuk memegang payudara pada posisi sepatutnya dan tisu kelenjar yang sepatutnya menjadikan payudara tegang dan cantik sudah mula lemah dan berkurangan. Di sinilah kita gunakan usaha dengan gigih dan konsisten mengambil ESP untuk kembalikan keanjalan seperti dahulukala.

Maka tidak hairanlah kalau anda tengok banyak testimoni berkaitan keanjalan terutama payudara wanita kerana sebab-sebab ini. Bukan sebab produk tu ajaib tapi kalau dibuat kajian dari segi sains pun anda akan tau kelebihan protein ini dikatakan makanan kepada sel. Dan memang sangat penting untuk manusia lebih-lebih lagi wanita yang sudah melalui proses bersalin.


Ini adalah testimoni dari pengguna sebenar yang berpuas hati dengan ESP Soy protein shaklee ni. Nampak sedikit daring tapi takpelah kita nak berkongsi, kalau ada yang hadapi masalah tersebut mungkin boleh cuba kan.


” Saya amik ESP sebab menyusu 2 hero.. n boleh dikatakan saya ni mesti mengurut setiap bulan. Sejak amik ESP ni, akak ngurut tu tegur terletak elok je bxxxxxt tu..macam belum kawin”

“pusing susu hitam bab anak menyusu badan pas konsisten ESP dah jadi pink2 gitu”

“Dulu tak konsisten ESP..sekarang konsisten rasa perubahan..jeng jeng jeng dan saiz bertukar”

Dasat sungguh testimoni dorang ni. Nak percaya ke tidak terpulang tapi kalau dah cuba jangan melompat kesukaan pulak lepas tu heheheheh


kelebihan dan kebaikan soy protein



Harganya? Oh jauh dari jangkauan anda, ia sangat jimat! Satu tin ni boleh tahan sampai 2 bulan. Rasa tak sabar lagi nak cuba? Boleh buat order sendiri kat link di bawah ye.




““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““““`
mahu lebih jimat?
mahu lebih diskaun? 
mahu dapat cash back?


Jadi ahli shaklee sekarang!!!
Anda mahu jadi ahli shaklee dan ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:

hubungi saya di talian tertera atau melalui sms/wassup/telegram untuk sesi consultation lebih detail.

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Wan Fatihanum:
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog


Leave a Reply