Mealshake Shaklee

Kenali Mealshake Shaklee maka anda akan jatuh cinta. Apa? Jatuh cinta? Iye. Sebab seluruh keluarga boleh ambil dari ibu, ayah, datuk, nenek, anak-anak juga.

Maka kalau beli satu tin tu pakat-pakatlah ramai-ramai ambil manfaatnya. Paling utama adalah manfaat pelbagai jenis vitamin yang ada dalam tu. Ianya adalah multivitamin yang diterjemahkan ke dalam bentuk serbuk.
kelebihan mealshake shaklee

Cara nak bancuh senang sahaja. Untuk kanak-kanak, hanya bancuh 1 sudu sehari atau 1 scoop susu sahaja. Masukkan dalam minuman kegemaran mereka ataupun susu mereka.
Untuk dewasa pula boleh bancuh sehingga 4 sudu besar sehari. Memang sedap apatah lagi bila dicampur ke dalam minuman kegemaran. Saya suka juga mencampurkan mealshake ke dalam ESP (energizing soy protein) kerana ia berupaya menambahkan sedikit rasa manis. Kalau ESP tu lebih tawar rasanya sebab tu ia sesuai untuk penghidap kencing manis.
Banyak resepi boleh dipelbagaikan dengan mealshake ni. Ada orang buat aiskrim untuk anak-anak. Dalam bancuhan aiskrim tadi letakkan sedikit mealshake dan rasanya yummy!
Kadang-kadang saya buat mealshake ni campur dengan buah buahan dan blend. Rasa segar bila ditambah pula dengan ais. Ops jangan buat selalu minum ais, orang kata tak elok. Tapi i selalu je minum ais 🙂
Mealshake ni berperisa vanilla dan semua golongan pasti sukakannya. Rasa yang sedap, aroma pun harum. Cubalah buka penutup mealshake ni dan cium baunya. Buat 10x sehari sah orang hantar anda ke tanjung rambutan.
Siapa sesuai ambil mealshake?

  • ❤️ orang yang sakit dan dalam proses pemulihan. Contohnya macam dalam pemulihan dari demam.
  • ❤️ bagi mereka yang tak suka makan multivitamin dalam bentuk pil, boleh gantikan dengan pengambilan mealshake.
  • ❤️ anak-anak yang picky eaters sangat sesuai kerana boleh seimbangkan balik mana yang kurang pada badannya dan membuatkan seleranya juga meningkat.
  • ❤️ bagi anak-anak anda yang sembelit sangatlah digalakkan kerana dalam mealshake mengandungi fiber yang sangat bagus untuk pelawasan.
  • menguatkan antibodi kanak-kanak dengan adanya multivitamin di dalamnya.
kegunaan mealshake

kegunaan mealshake shaklee
cara bancuh mealshake

Tak kenal maka tak cinta. Cuba dulu nanti rasanya setiap bulan nak order:)
Untuk melihat harga mealshake boleh rujuk sini:

Jika berminat untuk order, korang boleh buat order melalui link di bawah. Tidak perlukan orang tengah sama seperti amda order tudung online. Klik dan bayar sahaja. Mudah kan?

Cepat grab promo bulan ni di mana harga mealshake menjadi luarbiasa kerana dengan belian 3 tin, korang akan dapat percuma lagi satu tin. Jimat kan?

Promosi ini akan tamat pada penghujung bulan ini. Rembat jangan tak rembat!

=====================================================
Jemput follow blog ini untuk mendapatkan update pelbagai serta tips travel,tips penyusuan, tips masakan, pelbagai sharing kisah harian dan banyak lagi.
Juga untuk dapatkan tips terkini dan update terkini melalui email, anda boleh submit email address anda di sebelah.

Saya juga adalah seorang Shaklee Independant Distributor yang sah.


Klik FOLLOW THIS BLOG DI SEBELAH KANAN ANDA SEKARANG UNTUK TIDAK TERLEPAS UPDATE TERKINI DARI BLOG INI SETIAP HARI



TERIMA KASIH DAN SALAM UKHWAH


HUBUNGI SAYA
H/P no: 019 330 8053
ID Shaklee: 851433
Blog: http://permatacintaku.blogspot.com
FB:wanfatihanum
Instagram: fatihanum
Instagram (2): mak_jemah_jual_vitamin
Page: https://www.facebook.com/permatacintakublog
pengedar shaklee putra heights


Kenali saya.
Saya adalah seorang ibu yang bekerja dari rumah dan menjana pendapatan dengan membuat bisnes shaklee secara online.

Saya telah mengambil keputusan untuk berhenti kerja kerana:


Dan kini sudah lebih setahun saya resigned dan menikmati hari-hari bersama keluarga dengan penuh syukur dan penuh nikmat kerana dikurniakan rezeki bersama shaklee.

Jika anda seorang ibu, seorang wanita, seorang yang bercita-cita ingin membuat pendapatan sampingan, saya dengan berbesar hati boleh membimbing anda.

Yang penting anda mahu dan ingin merubah kehidupan. Jangan takut jika sekarang anda masih bekerja kerana anda masih boleh berkongsi kebaikan produk shaklee secara sampingan tanpa menjejaskan waktu kerja anda.

————————————————————————————————————–

Anda mahu jadi ahli shaklee dan nikmati potongan hebat 15% – 20%?
ANDA ingin mengetahui cara daftar shaklee?
Mudah sahaja hanya klik di sini:


Leave a Reply